Loading...

Для співпраці залиште заявку за посиланням "Заявка на співпрацю"

Як побудувати бренд, який люблять? Поради бізнесмена Олександра Сивака

Як побудувати бренд, який люблять? Поради бізнесмена Олександра Сивака

Сьогодні кожен бізнесмен намагається створити не просто бізнес, а бренд, який полюблять покупці. Це так званий lovemark. Він про високу лояльність клієнтів, орієнтованість та любов. Олександр Сивак – одеський журналіст, бізнесмен, видавець профільного видання «Судноплавство» та ідейний натхненник інтернет-магазину іграшок та настільних ігор Strateg на своєму досвіді знає, як побудувати lovemark.

Майбутнє брендів за Lovemark

Зараз вже не можна просто створити хороший бізнес або просто бренд. У маркетингу відбулися значні зміни. Клієнти хочуть бренд, якому будуть довіряти, товар, який буде давати високу цінність. Тобто не просто іграшка, якою грається дитина, а іграшка, яка є цікавою, розвиває, об’єднує родини. Саме це і є lovemark – це марка, яку люблять.

Таким я поставив собі за мету будувати бізнес та бренд дитячих іграшок, настільних ігор та картин по номерах -  Strateg.

Я не хотів, щоб люди просто ставали клієнтами, купуючи продукцію. Мені важливо побудувати тісні стосунки. 

Створюючи, іграшковий магазин та за сумісністю торгівельний дім, Strateg, я зосередився на засадах людської природи. Що хоче дитина? Звичайно, гратися, бо це дитяча природа. А що хочуть батьки цієї дитини? Звичайно, щоб дитина розважалася, розвивалася та отримувала інформацію через навколишній світ. Саме це я вклав у Strateg.

Окремий напрямок Стратегу – настільні ігри. Тут моя філософія об’єднати родину. Погодьтеся, що багато хто пам’ятає родинні вечори за грою в Лото. Так от настільні ігри – цікавіші та жвавіші. 

Отже, з чого складається Lovemark:

  • ціннісна складова. Бренд повинен апелювати до цінностей та нести позитив. Це більше, ніж гроші;

  • комунікаційна складова. Якщо бренд спілкується зі споживачами, то вони починають його самі просувати. Важливий емоційний зв'язок з покупцем. Це завжди було можливо, але сучасні комунікаційні технології спростили спілкування з аудиторією. Потрібно робити так, щоб ваші покупці хотіли поділитися з друзями та сім’єю, наприклад, нещодавно купленою настільною грою.

  Як створити Lovemark

  1. Визначте, кому ви продаєте

Цю помилку роблять навіть підприємці з досвідом – вони не знають, кому продають. Тобто не знайомі та не досліджують свою цільову аудиторію. Бренд завжди знає, на кого він орієнтований. Наприклад, іграшки Strateg – це іграшки для всієї родини. Коли наша команда створює іграшки, ми вже знаємо, хто ними буде гратися.  

    2. Залучайте покупця до активної взаємодії

Улюблений бренд – це не щось примарне, це те, що поряд. Сьогодні важливу роль грають емоції. Емоційна залученість – двигун, який створює справжню лояльність для бренда. Під спілкуванням з покупцем я маю на увазі присутність у соціальних мережах. Коли бренд говорить, розповідає про новинки, ділиться подробицями з «життя», показує процеси та етапи створення товару.

      3. Знаходьтеся у соціальних мережах

Бізнес, якого немає в інтернеті, не існує. Люди проводять у соціальних мережах 80% часу. Тож логічно, щоб улюблена марка була і там. 

      4. Створюйте позитивне середовище навколо

Ситуація у країні складна, у всіх підвищений градус емоційності, але людям потрібні позитивні емоції. Показати, що життя триває, може lovemark. Бренд відкриває нові можливості, завдяки яким люди самі можуть стати учасниками подій. Наприклад, команда інтернет-магазину Strateg під час повномасштабного вторгнення випустила серії патріотичних настільних ігор. Це «Ой у лузі…», «Скажи Паляниця», «Добрий вечір, ми з України», «Рускій воєнний корабль іди на... дно». Вони користуються надзвичайним попитом, бо може грати вся родина.  

      5. Будьте справжніми - проявляйте реальну турботу

Для lovemark-бренда важливо приділяти увагу та турбуватися. Зі своїми клієнтами ми завжди на зв’язку. 

      6. Створюйте новий світ

Люди можуть практично «жити брендом». Іграшки Strateg – це чудовий та цікавий світ для всієї родини.